Bingolotto Recension

Författare: Julia Hughes

Denna recension uppdaterades senast: 5 Aug 2020

Spela
Spela

Ägare: Folkspel AB

Betyg 5.4/10

Nu kan du spela Bingo online direkt på deras hemsida. Skapa ditt spelkonto på din dator, mobiltelefon eller surfplatta och börja spela. Det finns även en app som du kan ladda ned till din mobila enhet. Köp en bingolott till TV-programmet eller spela bingo direkt. Du kan dessutom skrapa lotter!

Hemsidan och appen är snyggt strukturerad så att du enkelt kan hitta bingospel, skraplotterna eller din digitala skraplott. Bingosajter som har en hemsida som detta är verkligen värt att titta på. Givetvis är färgen lila och hemsidan är på svenska.

BINGO INFO
Support

Live Chat

ingår inte

[email protected]

Spela

BÄSTA ERBJUDANDE

25SEK

Bonus

Kräv 18+. T&C tillämpas

Kort översikt över webbplatsen

För att kunna spela måste du registrera dig på sajten. Detta är enkelt och du gör det direkt på startsidan, där du sedan snabbt och smidigt verifierar dig med ditt bankID. Registreringsprocessen är inte svår alls och tar baran någon kort minut. När du har identifierat dig med ditt BankID anger du bara din mejladress och sedan är du redo att spela. Det går även bra att registrera sig manuellt om så önskas. Det går att testa spelen gratis om du vill testa dem innan du kör med riktiga pengar.

Ägare
Folkspel AB
Språk Visa mer
Svenska

Bingolotto bonusar och kampanjer

När du gör din första insättning på Bingolotto webbplats kommer du få 100 extra bonuspengar som du kan använda när du spelar på hemsidan online. Denna bonus gäller bara nya spelare och ges automatiskt vid din första insättning. För att börja spela behöver du bara skapa ett konto på hemsidans webbadress, välja din önskade betalningsmetod och verifiera insättningen.

Du som prenumererar på hemsidan har även möjlighet att ta del av exklusiva kampanjer och erbjudanden från dem. Här kan du vinna bilar, få deras vinstgaranti samt samla premiepoäng som du kan använda i Folkspels webshop. När du prenumererar stödjer du deras klubb och får därmed härliga fördelar som bingospelare. Du kan läsa mer om hur detta fungerar direkt på deras webbplats eller ta kontakt med någon som arbetar i kundtjänsten, där du kan ringa eller maila in till dem. Det finns även en sida där du hittar många vanliga frågor samt svar.

Slutsats om Bingolotto - fördelar med hemsidan

Att spela på Bingolotto har i många år varit en tradition i mångas hem. Idag har du mycket enklare tillgång till hemsidan direkt från din surfplatta, mobiltelefon eller dator. Spela på bingo direkt i din webbläsare eller köp en bingolott till nästkommande TV-program. Hoppas på att dina nummer dyker upp på hemsidan eller andra spelsajter och håll tummarna!

Denna bingosajt erbjuder dig dessutom möjlighet att testa lyckan på skraplotter! Här har vi ett namn som är igenkännbart och är du ett fan av serien på TV kommer du absolut gilla hemsidan också. Håll tummarna på att du får bingo, oavsett om du spelar samtidigt som programmet rullar eller om du spelar online

Lämna ett svar

BINGO INFO
Support